woensdag 20 april 2016

Macarons


De laatste les Engels voor het eindexamen is vandaag afgesloten met een gezellige High Tea. Ik had hier sinaasappel en aardbei macarons voor gemaakt. Ook heb ik een doosje geknutseld voor mijn leraar wiskunde, gevuld met een paar macarons.


Het doosje heb ik gemaakt met bloemetjes stempels en een aantal ponzen van Stampin' Up.


De macarons heb ik gemaakt met het recept van Miss Etam. Aan het beslag voor de oranje macarons heb ik wat sinaasappelsmaak toegevoegd, ik heb ze gevuld met witte chocolade (met een beetje citroensmaak). De roze macarons hebben een vanille smaakje, met de aarbeienvulling uit het recept, maar dan zonder melkchocolade.

Hier vind je het recept!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje!